jueves, 15 de febrero de 2018

Serà

Serà que he perdut el seny
d'imaginar els teus ulls cada nit
en la foscor.


Serà que m'ha embriagat la follia
de somniar-te cada dia
a plena llum del sol.

Serà que m'he perdut entre les onades
de l'anar i venir dels teus braços,
i serà també que m'he trobat
passejant pels teus racons.

Serà que m'he enganyat
dient que no t'estimo,
mentre el meu cos batega
amb el ritme dels acords
del teu cor.

Serà que no et puc voler
racionalment
i que el desequilibri ha
enmarcat el meu jo.

Serà que és veritat que els teus
llavis saben pronunciar-me
i que el meu nom no és
tan meu quan no el dius tu.

Serà que és impossible
trobar-te de casualitat
i que et busco aquí i allà
esperant dels teus llavis un petó.

Serà que mentre escorcollo els records,
enganyo els amors.

Serà que m'obsessiona el teu món,
i que la teva veu em canta a l'oïda
cada cop que acluco els ulls.

Serà que no he perdut l'esperança
d'abraçar-te alguna nit,
mentre la lluna ens embolcalla.

I serà que m'has fet bategar,
entre la bogeria de veure't
i el deliri de trobar-te a faltar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario